Oldalak

2011. január 15., szombat

Fiesta S2000 teszt

A hétvégén újra leültem egy kicsit játszani , és olyan dologba vágtam a fejszém amilyenbe még nem próbáltam. Ez a kategória a S2000 volt. A kategória első ránézésre nagyon tetszik mert a kocsik nagyon jól betapadnak a kanyarokba , és eléggé jól kormányozhatóak is. A kategóriából ami nekem legjobban feküdt az a Ford Fiesta S2000-es volt. Az autó elég lendületes , igaz a rövid váltóút is kicsit hosszúnak tűnt nekem , de ami nem tetszett az az, hogy a kanyarokba ha kéziféket húztam akkor a kocsi fordulatszáma nagyon leesett , ha pedig kézifék nélkül próbáltam a visszafordítókat , akkor pedig nagyon eltolta az orrát az autó. Misivel beszélgettünk is erről a problémáról , de azt mondta ez nem igazán az autó hibája , hanem a vezetési stílusé :). Hát majd megpróbálok rajta valamit változtatni , de a kéziféket nem fogom kihagyni a dolgokból... Egyébként a tesztet értékelve , még a kocsit szokni kell a sok idő Ladázás után , de úgy érzem ha beletanulok akkor a kocsi kezesbárány lesz. Egy dolog nem sikerült vele a teszt alatt: a Cote D'Arbroz szakaszon bemenni vele 2:40-alá. Pedig először azt gondoltam, hogy azért nem megy mert hibázok egy-kettő ilyen nem akart megcsúszással , de nem az volt a probléma. Rájöttem, hogy elég sokszor nem a megfelelő fordulatszámon váltok el , meg nem jól gyorsítok ki sok kanyarból. De majd ráállok az ügyre... Folyt.köv... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése