Oldalak

2011. január 2., vasárnap

Előbb a Múlt...

2007.szeptember 1-et írtunk amikor elkészítettem regisztrációmat az online rally világába, regisztráltam a rallysimfans.hu internetes pluginba. A játékmód nagyon tetszett , de nem tudtam egyszerűen sehol célba érni. Aztán jött egy bajnokság aminek a neve RBRally Champ volt és egy Bálint nevű fiú szervezte. Ekkor Simivideó én én kitaláltuk, hogy mint borsodiak csinálunk 1 csapatot. Ez a csapat lett a Kitartás Rally Team. Ehhez a csapathoz csatlakozott annak idején Tóth Laci is. Az a Tóth Laci aki a 2009/2010-es Magyar Bajnokságban elhódította a S2000 kategória 1. helyét :) Májer Ádám érkezése után a csapat neve Junior Maxx Racing Team lett. A magyar bajnokság ideje alatt a csapat jobbjai elmentek erősebb csapatokhoz , a gyengébbek abbahagyták a játékot. Mindez közben kiderült , hogy az új felfedezett név szerint Lámer Zoltán rokonom , és rávett , hogy mennyek az ő csapatába a Lámer Rally Team -be. Én voltam történetesen a csapat 3. tagja. Aztán ahogy jöttek az egyre erősebb és erősebb csapattársak , nagyon gyengének éreztem magam , és inkább kiszálltam idő előtt... Majd Gobodics Tomi és Nezdei Gergely barátaimmal megalakítottuk az NGK Motorsport csapatot. Majd az OB első forduló után a csapat egyesült , majd a 2. forduló után beleolvadt a HorNe Motorsport-ba. A HorNe Motorsport-ba az OB első felébe S1600-as kategóriában indultam , majd később WRC Classic autókkal. Eredményeim szokás szerint nem voltak. Mindezek után nagy lelkesedéssel vágtam neki a 6.Magyar RBR Bajnokságnak , és már a legeslegelején feladtam mert a versenykiírásba leírták, hogy nem díjazzák külön a H-csoportos indulókat. Így csak bohóckodás szintjén mentem az OB futamokon Lada 2107 típusú rally autóval. Továbbá az Ob melett párhuzamba egy Subaru Impreza WRC-vel indultam a Kincses Kupán.


Legjobb RBR eredményem:
- 3.Trixon Autóház RBR Bajnokság - H.csoport 2.hely (Lada 2107)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése